سیستم های مدیریت

شرکت کارایان با همکاری شرکت فریارآزما بر اساس تجربه های موفق سال های گذشته در اجرای پروژه های مشاوره مهندسی و صدور گواهینامه های محصول و همچنین همکاری با سازمان های بین المللی بازرسی و صدور گواهینامه در اروپا ، هم اکنون قابلیت ارائه خدمات به طیف وسیعی از انواع صنایع تولیدی کشور را در موضوعات زیر به سازمان های متقاضی دارا است:

آموزش، مشاوره و استقرار سیستم های مدیریت
سیستم های مدیریت

به کارگیری صحیح ابزارهای مدیریت سیستم ها، به واسطه کسب آموزش های دقیق و استاندارد و با حضور مشاوران مجرب در سازمان، تضمینی برای موفقیت مدیران ارشد خواهدبود.

  1. مدیریت کیفیت (ISO 9001 , ISO /TS 16949 ,…)
  2. مدیریت ایمنی و بهداشت (HSE , OHSAS ,…)
  3. مدیریت ایمنی و سلامت مواد غذایی (ISO 22000,…)
  4. مدیریت آزمایشگاه (ISO 17025)
  5. مدیریت منابع انسانی (HRM در شاخه ها و سطوح مختلف سازمان براساس تکنیک های استاندارد ابزارها و تکنیک های اندازه گیری، مدیریت و بهبود شاخص های عملکردی سازمان
نشان CE
نشان CE

نشان CE به منظور ایجاد هماهنگی اجباری در بسیاری از محصولات تجاری و صنعتی که در سطح اروپا (منطقه اقتصادی اروپا یا EEA) تولید یا به فروش می‌رسند، ارائه شده است. این حروف به‌طور مشخص اختصار چیزی را نشان نمی‌دهند، ولی به‌طور کل می‌توان آن ها را اختصار کلمات فرانسوی Communauté Européenne یا Conformité Européenne به معنای «موردقبول اروپا» دانست.
محصولاتی که واجد دریافت علامت سی. ای می‌شوند، می‌بایست از نظر سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان و طبیعت مورد بررسی قرار گیرند و اگر واجد این شرایط باشند قادر به دریافت این نشانه خواهند بود.
امکان ارائه نشان CE برای حوزه های نمایش داده شده در تصویر وجود دارد.

آزمون مواد اولیه (فلزی و غیر فلزی)
کیفیت مواد اولیه

یکی از نیازهای واحدهای صنعتی تولیدی، حصول اطمینان از کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید است. کنترل اقلام تشکیل دهنده مواد اولیه از دیدگاه های فیزیکی، شیمیائی و مکانیکی در مجهزترین آزمایشگاه های مستقر در اتحادیه اروپا و براساس استانداردهای مورد نیازشان اعلام می گردند:

  • گروه مواد اولیه فلزی (آهنی و غیر آهنی)
  • گروه مواد شیمیائی
  • گروه مواد معدنی
  • گروه لاستیک و پلاستیک
  • گروه الیاف طبیعی و مصنوعی

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

captcha