امکان دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه الکترونیکی مالیاتی از طریق پیامک

امکان دريافت نام کاربري و رمز عبور سامانه الکترونيکي مالياتي از طريق پيامک فراهم شد.

رئيس مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالياتي کشور گفت: دريافت نام کاربري و رمز عبور سامانه الکترونيکي مالياتي از طريق پيامک و بدون انتظار پست امکان‌پذير شد.
به گزارش رسانه مالياتي ايران، نادر آريا با بيان اين که سازمان امور مالياتي کشور در پي حذف تعاملات حضوري با موديان و جايگزيني تعاملات الکترونيکي است، افزود: تاکنون هشت فرآيند الکترونيکي از طريق پايگاه اينترنتي عمليات الکترونيکي موديان مالياتي، اجرايي گرديده است.
وي با بيان اينکه موديان محترم جهت برخورداري از خدمات الکترونيکي مالياتي مکلف به تکميل فرآيند ثبت نام الکترونيکي و دريافت نام کاربري و رمز عبور مي باشند، اظهارداشت: تاکنون اين فرآيند صرفا از طريق پست براي موديان ارسال مي‌گرديد.
رئيس مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان امور مالياتي کشور، تصريح کرد: سازمان امور مالياتي کشور اين امکان را فراهم کرده است که از اين پس آن دسته از موديان که به هر دليلي نام کاربري و رمز عبور را دريافت نکرده‌اند، مي‌توانند از طريق پيامک اقدام به دريافت آن نمايند.
وي ادامه داد: مودياني که با وجود تکميل فرآيند پيش‌ثبت‌نام و اعتبارسنجي مربوطه تاکنون پاکت حاوي نام کاربري و رمز عبور خود را دريافت نکرده‌اند، مي‌توانند با مراجعه به قسمت پيش‌ثبت‌نام شماره اقتصادي، در بخش «ثبت نام الکترونيکي (شماره اقتصادي)» به نشاني WWW.TAX.GOV.IR، با تکميل فرم مربوطه و همچنين ارائه نسخه الکترونيکي اسکن شده قبض تلفن و يا تاييديه نشاني اداره پست، اطلاعات کاربري مذکور را از طريق پيامک دريافت کنند.
آريا خاطر نشان‌ کرد: آن دسته از مودياني که نام کاربري را قبلا دريافت و بهره‌برداري نموده ولي آن‌را فراموش کرده‌اند نيز مي‌توانند با مراجعه به بخش ثبت نام الکترونيکي سامانه مذکور، با تکميل فرم مربوطه اطلاعات کاربري را مجددا از طريق پيامک دريافت کنند.
مرجع خبر :http://www.taxrazavi.ir

دیدگاه

دیدگاهها بسته شد.

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

captcha