قیمت تمام شده دستمزد و سربار

نرم افزار قیمت تمام شده دستمزد و سربار

تعیین قیمت تمام شده دستمزد و سربار محصولات:

  • بر مبنای نرخ های محاسبه شده توسط سیستم تسهیم

و

  • اطلاعات زمان ساخت قطعات که به تفکیک نفر و ماشین توسط واحد مهندسی صنایع ارائه می گردند.

به صورت مکانیزه محاسبه بر مبنای آن ارزش کلیه موجودی های انبار و اقلام در جریان ساخت تعیین می گردد.
در این سیستم به دلیل واقعی بودن جذب مواد در محصولات، در صورت رعایت کلیه ضوابط و و رفع اشکالاتی که سیستم اعلام می کند، انحراف قیمت تمام شده نزدیک به صفر خواهد بود.
سیستم انحراف جذب را به صورت واقعي روي هر يك از اقلام بررسي و پس از تعيين تكليف آن ها، قيمت تمام شده محاسبه مي گردد. به همين دليل قيمت تمام شده محاسباتی، دقيقا معادل صادره منهاي موجودي پايان در جريان بعلاوه موجودي اول دوره در جريان ساخت مي باشد و به همین دلیل انحرافی ایجاد نمی گردد.
در این سیستم چنان چه یک محصول در دو مرکز هزینه جداگاه تولید شود، قیمت تمام شده و موجودی آن ها جداگانه محاسبه می شود، و چون هر دو دارای یک کد جنس هستند، در یک انبار قابل نگهداری هستند.
ما ارزش دستمزد و سربار محصولات و قطعات را در سيستم انبار ثبت مي كنيم و دستمزد و سربار اقلام مانده در انبار، فروش رفته، جذب شده به محصول و در جريان ساخت هر كدام جداگانه ارائه شده و در حساب موجودي انبار براي سال بعد ذخيره مي گردد.
اطلاعات موجودی های در جریان ساخت اعم از مواد اولیه و قطعات نیمه ساخته در سیستم انبار نگهداری نمی شود و به همین دلیل امکان تحلیل مصرف مواد مقدور است.
ضمنا ریال های در جریان ساخت با نرخ میانگین تولید به سال بعد منتقل شده و بدون هیچ گونه محاسبه دستی در محاسبات قیمت تمام شده مورد استفاده قرار می گیرد.

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

captcha