مشاوره انتخاب نرم افزار

مشاوره انتخاب نرم افزار

خدمات مشاوره برای انتخاب نوع نرم افزار

بسياري از كاربران ترجيح مي‌دهند كه با وجود ارزان بودن بسته‌هاي آماده نرم‌افزاري، از سيستم‌هايي استفاده نمایند كه بر اساس شرايط و نيازهاي آنان طراحي شده باشد. زيرا بسته‌هاي نرم‌افزاري همان‌گونه كه از نامشان پيداست، انعطاف‌پذير نبوده و بر اساس نيازهاي كاربر طراحي نشده و نمي‌تواند جواب‌گوي بسیاری از نيازهاي خاص آنان باشد.
از طرفي ممكن است اين بسته‌ها فعاليت‌هايي را شامل باشند كه اصلا جزء نيازهاي كاربر نبوده و نه تنها كمكي به او نمي‌كنند بلكه باعث سر در گمي مجریان امور مي‌گردند.
ما اين امكان را به سازمان شما مي‌دهیم، تا با استفاده از نرم افزارهائی منطبق، ضمن بالا بردن كارآيي سازمان تان اطلاعات لازم و کافی جهت مديريت بر فعالیت های سازمان را داشته باشید.
كارشناسان ما با حضور در سازمان شما ضمن به دست آوردن شناخت از فعالیت های موجود و نيازها فعلی و آتی سازمان، با همراهي کارشناسان فرایندهای لازم را تحليل می نمایند. بر همین اساس بهترین نوع انتخاب (محصولات آماده یا تهیه نرم افزار مختص آن سازمان) را به صورت مکتوب به سازمان شما ارائه خواهند داد.
لازم به ذکر است در طی این فرآیند کلیه نرم افزارهای موجود در بازار و شرکت های ارائه دهنده خدمات مورد بررسی قرار می گیرند و بر اساس آنالیز جمیع شرایط، بهترین گزینه، پیشنهاد تهیه و ارائه می گردد.

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

captcha