نقاط تمایز و قوت کارایان

نقاط تمایز و قوت کارایان نیک فکر

نقطه تمایز شرکت کارایان نیک فکر در مقایسه با سایرین به‌صورت خلاصه به شرح زیر به استحضار می‌رسد:

استفاده از مدیران و کارشناسان باسابقه در بخش های: حسابداری مالی، حسابداری صنعتی، نرم افزارهای حسابداری مالی و نرم افزارهای حسابداری بهای تمام شده و سایر امور.

عدم انجام و یا تعهد اموری که تجربه یا توان انجام آن وجود ندارد.

اطلاع‌رسانی شفاف و صریح به صاحبان شرکت در خصوص امور مرتبط به حسابداری (مالی و صنعتی).

عدم ارائه محصولات نرم افزارهای حسابداری مالی و حسابداری صنعتی و خدمات حسابداری مالی و حسابداری صنعتی، به‌صورت پکیج و یا به بیانی دیگر عدم ارائه راهکارهای ثابت برای همه صنایع.

شناخت صحیح کارکردها و ساختار هر شرکت به تفکیک و دقت به نکات ظریف و تأثیرگذار آنها در امور مربوط به حسابداری مالی و حسابداری صنعتی و تاثیر گذار بر عملکرد کل شرکت.

استفاده از حداکثر توان اجرایی برای اصلاح و اجرا، با فرض اینکه در صورت عدم موفقیت شرکت، سهمی از زیان حاصله متعلق به این شرکت است.

با توجه به سابقه اجرائی شرکت کارایان نیک فکر در صنایع مختلف و بر اساس هدف اصلی شرکت کارایان نیک فکر از ارائه خدمات (حسابداری مالی و حسابداری صنعتی، آموزش و مدیریت کیفیت)، و محصولات نرم افزاری مرتبط با امور حسابداری (حسابداری مالی و حسابداری صنعتی) که همان کمک در راهبری و سیاست‌گذاری درست تصمیمات سازمان‌ها است، میزان همراهی و هم کاری این شرکت در امور جاری کارفرمایان از انجام خدمات فرمایشی فراتر است و به‌نوعی همکاری صمیمانه جهت اصلاح و تصمیم‌سازی‌های مهم اقتصادی می‌انجامد و این شرکت مفتخر است که با این هدف کلیه خدمات و محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

captcha