اپلیکیشن موبایل تأمین اجتماعی من در نسخه جدید منتشر شد

اپلیکیشن موبایل تأمین اجتماعی من در نسخه جدید منتشر شد

علی معیری گفت: در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبین این سازمان و با توجه به استقبال خوب بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان از اپلیکیشن “تأمین اجتماعی من”، نسخه ۵،۳،۱ این اپلیکیشن در دو نسخه Android و iOS پیاده‌سازی و منتشر شد.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به قابلیت‌های جدید آخرین نسخه این اپلیکیشن اظهار داشت: در راستای تکمیل نمایه‌سازی توصیفی، امکان نمایش تقویم سوابق بیمه ای کاربران به نسخه قبلی اضافه شده است.

وی افزود: همچنین سوابق درمانی (نسخ درمانی) تمامی مراکز ارائه‌کننده خدمات درمانی طرف قرارداد برای بیمه‌شدگان نمایش داده می‌شود و میز خدمت الکترونیک به تفکیک نوع خدمت، فرآیندهای هر خدمت و ورود به سامانه هر خدمت، طراحی و ارائه شده است.

معیری ادامه داد: آشنایی با قوانین و معرفی خدمات بیمه ایرانیان خارج از کشور، بیمه ایرانیان اعزام به خارج از کشور و بیمه اتباع خارجی، معرفی و امکان تماس با کارگزاران رسمی برون مرزی، ارائه اطلاعات تماس و مکان جغرافیایی تمامی مراکز ارائه خدمت سازمان و تأمین‌کنندگان (کارگزاری‌ها و غیره) و ارتباط پویا با بانک اطلاعاتی مکان محور مراکز ارائه خدمت، از دیگر قابلیت‌های این نسخه است.

وی اضافه کرد: امکان نمایش موقعیت کاربر روی نقشه، نمایش نزدیک ترین مرکز به کاربر به همراه امکان جستجو به تفکیک نوع مرکز، بهبود واسط کاربری و رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربران از قابلیت‌های دیگر این نسخه جدید محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های تامین اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر نسخه جدید اپلیکیشن در مارکت کافه بازار و سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی https://tamin.ir/News/item/48775  و همچنین شماره گیری #۱۴۲۰*۱۴۲* در دسترس مخاطبین سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و قابل دانلود است.

معیری گفت: از طریق اپلیکیشن ” تامین اجتماعی من” هر بیمه شده قادر است پس از وارد نمودن نام کاربری، گذر واژه و شماره تلفن همراه، نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی خود، تمامی سوابق بیمه‌ای به تفکیک سال و کارگاه، تمامی سوابق درمانی غیرملکی به تفکیک سال و نمایش تاریخ نسخه، اطلاعات بیمه‌ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، وضعیت حمایت‌های درمانی، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه را مشاهده نماید.

وی افزود: استعلام مستمری بگیران با قابلیت نمایش آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی‌های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه‌ها، نمایش اطلاعات مکان محور مراکز سازمان تامین اجتماعی، میز خدمت الکترونیک به تفکیک نوع خدمت، فرایندهای هر خدمت و ورود به سامانه، از دیگر خدمات غیرحضوری است که از طریق اپلیکیشن “تامین اجتماعی من” به مخاطبان ارائه می‌شود.

منبع :http://iranaccnews.com/

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

captcha